עגלות תינוקות – איזה סוג של עגלת תינוק כדאי לרכוש לניובורן? ‏

כאשר אתה קונה עגלת ילדים, חשוב לבחור עגלה המציעה ביטחון ונוחות. זאת משום שקל לדחוף עגלות, ועל הכידון להיות נוח לדחוף בגבהים שונים. יש מודלים שיש להם מושב הפיך, כך שאתה יכול להתמודד עם הילד שלך בכל כיוון שתבחר. אולי אתה מעדיף תינוק שעומד מולך, בעוד פעוט שרוצה לחקור את העולם יתמודד עם העולם. כמו כן, לחפש אחד עם סל אחסון מתחת למושב. אל תתלו שקיות כבדות מהעגלה, כי זה יקטין את היציבות ואת הסיכון להטות.

עגלות תינוקות מגיעות בהרבה סגנונות ועיצובים שונים. בחר אחד שיכול להתקפל בקלות ולאחסן בצורה מרשימה. כדאי שתשקול גם גלגלים, המגיעים במגוון חומרים. גלגלי פלסטיק הם האופציה הזולה ביותר, בעוד צמיגים מלאי אוויר מספקים נסיעה מרוצפת. צמיגים מלאי קצף מציעים את אותם היתרונות כמו צמיגים מלאי אוויר, אבל לא דורשים תחזוקת לחץ צמיגים. חשוב לשקול את סוג הגלגל המתאים ביותר לצרכיו של ילדך, ותקציבו גם כן.

מושב שכוב הוא אחד המאפיינים החשובים, אך אין זה הכרחי שהתינוק יישן בעגלה. המושב אמור להיות נוח, יציב ומאובטח. חפש עגלת ילדים שיש לה מערכת מתלים טובה לספוג מקפצים ולמנוע דחיפות. זה חיוני כדי להבטיח שזה עתה נולד הוא נוח ובטוח כאשר בעגלה. אם אין באפשרותך להרשות לעצמך מושב הסבה מלא, באפשרותך לשקול גם עגלה עם גג נפתח, המאפשרת לך להמיר מעגלה רגילה לעגלה בקלות.

חלק ממאפייניה של עגלת תינוקות כוללים כפות רגליים מתכווננות, מושב נסתר ועריסה. עליך גם לשים לב לתכונות כגון חופה וסל אחסון. עגלות יכולות להיות די כבדות, כך לוודא שאתה מקבל אחד שיכול לשמור על קשר עם הגדילה של התינוק שלך. יתר על כן, הקפד לבחור עגלות עמידה וקלות לניקוי. העגלה הנכונה יכולה לעזור לך לחיות חיים פשוטים יותר תוך כדי פעילות יומיומית.

בעודך קונה עגלה, עליך לשקול את התקציב שהקדשת לה. תן דעתך לסוג העגלה שאתה זקוק לה ולסגנון חייך. תן דעתך גם לגודל משפחתך ולמספר הילדים שברצונך לשאת. ישנן אפשרויות להמרת עגלות, מושבי רכב, ופגיעות סטנד-אנד-רכב למשפחות מרובות ילדים. עגלת תינוקות היא דרך נהדרת להבטיח את נוחיותו וביטחונו של התינוק תוך כדי נסיעה.

אם יש לך מקום מוגבל במכונית, אתה יכול גם לבחור במושב בטיחות כעגלה. האחרון יחסוך לכם הרבה כסף מכיוון שלא תצטרכו לרכוש עריסה נפרדת לכל ילד. מושב מכונית גם ייתן לך הרבה יותר מקום לתינוקות במהלך הטיולים שלך. מושב מכונית הוא גם נהדר כי אתה לא צריך עגלת ילדים. אתה יכול גם לחסוך במחיר על ידי שימוש במושב הבטיחות במקום בעגלה.

עגלת תינוקות יכולה להיות קלה או מגושמת. הורים עתידיים רבים מניחים שהם ישאו את העגלה שלהם במדרגות. תינוקות שוקלים 6-8 ק "ג אבל מהר יותר מהמשקל הזה. חלק מהאמהות החדשות נושאות 50 קילו, הן יכולות להיות קשות להסתדר על מדרגות, אבל עגלת ילדים קלה יכולה להימנע מבעיה זו. יש לשקול את משקל העגלה, במיוחד אם התינוק נולד בניתוח קיסרי.

עגלה כפולה היא בחירה טובה אם יש לך תאומים או אחים בגילאים קרובים. עגלות אלה מגיעות במגוון של תצורות, כולל זה לצד זה ו-tandem. לחלקם יש גם את היכולת להחזיק מושב בטיחות לתינוקות. בנוסף, ישנם מאפיינים רבים המאפשרים להורים לעקוב אחר ילדיהם בזמן הקניות. בדרך זו, הם יכולים לקחת תורות נהיגה. קל גם לרכוש עגלת ילדים כפולה אם אתה קונה שתי עגלות.

עגלת ילדים היא האפשרות המושלמת לעגלת תינוק. עם עריסה מחוברת, אפשר בקלות להפוך אותה לשלושה מושבים. עם זאת, עליך לשקול את הגבלת המשקל של העגלה. הגבלת המשקל של עגלת ילדים תקבע אם תוכל להשתמש בה בבטחה עם ילדך. אם אינך בטוח במשקלו המוגבל, עליך לשקול אפשרויות אחרות.

פרטים נוספים: חנות לעגלות תינוק אונליין